5 הרגלים של אנשים מצליחים מפיו של מיליארדר

ג’ון פול דג’וריה אומר: “הצלחה שלא חולקים אותה היא כישלון”. הוא מתכוון לכך, והוא מתכוון להעניק לצדקה לפחות חצי מהעושר שלו במרוצת חייו או לאחר סיומם. הנטייה שלו לחלוק את הצלחתו ואת עושרו הכלכלי היא אחד מההרגלים שלו, אך יש לו עוד כמה שהוא דואג לטפח ולתחזק. הנה הם כאן, מחכים שתקראו אותם.

היזם ואיש העסקים ג’ון פול דג’וריה אומר: “הצלחה שלא חולקים אותה היא כישלון”. הוא מתכוון לכך, והוא מתכוון להעניק לצדקה לפחות חצי מהעושר שלו במרוצת חייו או לאחר סיומם. הנטייה שלו לחלוק את הצלחתו ואת עושרו הכלכלי היא אחד מההרגלים שלו, אך יש לו עוד כמה שהוא דואג לטפח ולתחזק. הנה הם כאן, מחכים שתקראו אותם.

הרגל 1: שימוש מינימלי בטכנולוגיה

דג’וריה עדיין מחזיק באמתחתו טלפון נייד פשוט. לא חכם, לא נבון. טלפון פשוט, מהסוג שהשתמשו בו בתחילת המילניום. הוא טוען שבטכנולוגיה יש להשתמש באופן מצומצם. הוא שומר על אורח-חיים בסיסי וצנוע באופן יחסי, מלבד רכב הטסלה שבו הוא נוהג. הוא לא משתמש כמעט במחשבים למיניהם, מעדיף לשוחח בטלפון מאשר לשלוח אימייל וממעט בהודעות טקסט. הוא מעדיף את הטאץ’ האישי והתקשורת הבלתי-אמצעית.

הרגל 2: השקעה מינימלית בבחירת הלבוש

בתור יזמים רעבים ואנשי עסקים, לא מומלץ להשקיע זמן רב בבחירת הלבוש שלכם. מומלץ לשמור על מלתחה הכוללת מספר פריטים שמתאימים לפגישות ותו לא. דג’וריה שומר על לבוש אחיד וקבוע למדי המורכב מחליפה שחורה.

כבר בתחילת הקריירה שלו הוא דגל בשיטה הזאת. הצבע השחור איפשר לו לחסוך כסף על ניקוי יבש של כתמים. כיום הוא מקפיד ללבוש לבוש קבוע בשביל לא לבזבז זמן וכח-מחשבה על בחירת הביגוד. אנשי עסקים סופר-מצליחים מבינים שמדובר לרוב בבזבוז של זמן יקר, אותו ניתן וכדאי להשקיע בעסק ובמשפחה.

הרגל 3: התייעצות עם אדם קרוב ואמין

לא חסרים בעולמנו אנשים שדוגלים בחנופה, אנשים שאוהבים להגיד “כן” בלי סיבה טובה. יס-מנים. דג’וריה מעריך אנשים שאומרים את האמת שלהם ואת מה שהם חושבים בכל מצב. כשהוא צריך להתייעץ, ואפילו כשמדובר בהחלטה עסקית הרת-גורל, הוא פונה לבת שלו. הוא סומך עליה שתאמר לו את האמת: “כשאני צריך לקחת החלטה עסקית גדולה, ואני רוצה לקבל פידבק, אני מסתמך על האנשים הקרובים אליי ביותר”. נראה שזה מצליח לו.

הרגל 4: אין מחיר לנוחות

לדג’וריה יש 3 מטוסים פרטיים. מבחינתו זמן הוא מצרך יקר-ערך, ושווה לו להוציא מיליונים על מטוסים משלו. הסיבה: הם חוסכים לו זמן, מספקים לו נוחות, ומאפשרים לו לבצע פגישות מרחוק. מדובר במקסום של הנוחות הפוטנציאלית שלו ושל לוח הזמנים הצפוף שאיתו הוא מתמודד. הוא לא נאלץ לבזבז שעות בהמתנה בשדות תעופה.

בנוסף, יש לו גם שף פרטי משלו. כשהוא עורך פגישה עסקית חשובה, הוא מקיים אותה בבית הפרטי שלו, בנוחות שלו, בפרטיות מלאה, ולא צריך לבזבז זמן בחיפוש אחר מסעדה מתאימה שתארח אותם.

הרגל 5: התמקדות בחצי הכוס המלאה

ג’ון פול דג’וריה גדל בעוני, היה הומלס פעמיים, ובתור איש עסקים מצליח, וודאי שהוא נתקל בלא מעט התרחשויות ומקרים שיכולים להוציא אותו משיווי-משקל. להרגיז אותו, לדכדך אותו. האמת היא שהוא אדם חיובי, תמיד היה כזה, ובוחר בהסתכלות חיובית על החיים ועל העולם. הוא אופטימי ושמח כברירת מחדל, והתכונות הללו עוזרות לו להצליח. בזכותן הוא הצליח להתגבר על עוני, כישלון ודחייה לא פעם אחת בחייו.

פורסם במקור ב-CNBC

יוגב פודחרני

יוגב פודחרני

בן 31. קופירייטר, איש תוכן ומשורר. בעל דעה על הכל. אוהב תוכן ואנשים עם תוכן. אוהב אנשים שחושבים אחרת, אלא אם זה אחרת ממנו. חובב דוקו. חושב שכסף זה חופש, כל עוד לא נותנים לו להפוך לכלוב מזהב.
יוגב פודחרני

יוגב פודחרני

בן 31. קופירייטר, איש תוכן ומשורר. בעל דעה על הכל. אוהב תוכן ואנשים עם תוכן. אוהב אנשים שחושבים אחרת, אלא אם זה אחרת ממנו. חובב דוקו. חושב שכסף זה חופש, כל עוד לא נותנים לו להפוך לכלוב מזהב.
מעניין?
שתפו בלינקדאין
שתפו בפייסבוק
שלחו בוואצאפ
צייצו בטוויטר
שתפו:
👍
רוצים לקבל עדכונים על סיפורי יזמים מעוררי השראה?